24. juli 2010

Så er jeg tilbage...

Hulk, hulk så er jeg Desværre hjemme igen. Kunne godt have brugt en uge mere ved det dejlige, fredfyldte vesterhav. Det har virkelig været en vidunderlig ferie, med vidunderligt vejr:) Jeg nød virkelig den smukke natur og de store bølger ved havet. Og så vil jeg lige komme med lidt mere ros til vestkysten. Den har Danmarks blødeste sand efter min mening, ja hvad kan jeg mere sige end at det har været en vidunderlig uge sammen med min dejlige familie?













Naturen kommer slet ikke til sin ret med detten kamera, så hvis i vil opleve den dejlige solnedgang så vil jeg helt klart råde jer til at rejse derop selv. Håber i havde en lige så dejlig uge som jeg, og vil komme og følge med på min blog igen, nu hvor jeg er tilbage. Skal nok forsøge at blogge så meget som muligt. :) :)
P.s. Solnedgangene var helt klart det smukkeste... og dejligste :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar