8. juli 2010

Sommerstemning












Tiden går så hurtigt at jeg knap nok kan følge med for tiden:) Undskyld undskyld jeg ikke har skrevet i fire dage næsten, ved ikke rigtig hvad der er sket. Ikke nok at skrive om måske :) Nå men nu er jeg tilbage, og kommer lige med et kort resume af de sidste par dage. I mandags havde min søster fødselsdag, Hurra, vi havde gæster og hyggede os. Tirsdag; havde vi flere gæster om aftenen, og det var endnu en gang hyggeligt at se familien. Så kommer vi til igår. Min kusine og fætter blev passet her, og kl. 5 tog jeg til afslutning med mit volleyhold. Super hyggeligt. Vi spillede spil og snakkede, og så endte det med at jeg trådte i en lort, så det var jo rigtig dejligt haha... I får også lige et par stemningsbilleder fra de sidste par dage. Øverste billeder er et "fint" uglekort med lidt for store ører, jeg malede til min søster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar