21. august 2010

Travl Fredag




T-shirt-ting fra Cos til 500 kr.
Så gik endnu en lang skoleuge... gab, jeg er ved at dø. Det virker som om efterårsferien er alt for langt væk. Men efter skole tog jeg så med min mormor ind til blomsterfestivalen i Odense. Det var faktisk ret så flot, de havde kinesisk tema i år, og jeg vil sige jeg blev positivt overrasket. Ned af hele Gågaden hang der nemlig kinesiske, røde lamper og blomster og på XXX var der lavet blomsterdrager... sejt:) Da jeg så kom hjem fandt jeg så min lille hund med bandage om poten, og stor tragt på hovedt. Hun har skåret sig i poten og skal fra nu af se dum ud i en hel uge, stakkels hende. Sidst men ikke mindst så havde jeg min "nye" t-shirt ting på fra Cos. Købte den i Berlin, men fik hvist aldrig vist jer den, så her kommer den. Knus... :)

P.s. Var forresten også i Ikea om aftenen med min mor, så jeg havde en meget travl men dejlig dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar