13. september 2010

Dagens outfit

Det meste af mit tøj idag var faktisk fra H&M... Og ikke noget jeg lige har købt, så jeg kan faktisk ikke huske hvad det har kostet ? :) Men skoene er Convers, og tørklæde fra Just Female (tror jeg nok, mærket er faldet af :))
Ja, jeg låner altså lige min dejlige veninde Maja's billede af mig... Så får i lige et dagens billede, som jo ellers ikke sker så ofte. Jeg så så ensom ud, helt alene, så nu bliver det to billeder, og på hovedet :) Det er taget henne i vores klasseværelse tidligere idag. Ellers har jeg brugt eftermiddagen på min engelskstil, som absolut ikke er noget at råbe hurra for. Så jeg sider nu og hører musik, og overvejer om jeg skal skrive lidt videre?? Ha' en fortsat dejlig mandag aften :)

2 kommentarer:

  1. HAHA smukke, fantastisk beskrivelse af dit tøj... sådan lidt rundforvirret, du såå dejlig!!

    SvarSlet
  2. ej, hvor du sød din dejlige pige. Elsker dig... <3

    SvarSlet