4. september 2010

Lørdags Travlt :)

Okay så gik der lige et par dage... desværre, men jeg syntes jeg har haft så travlt med alt muligt, og samtidig været meget træt. Derfor har jeg først nu overskud til at lave et lille indlæg ;) Håber i nyder weekenden! Det gør jeg :)


Startede dagen ud med at læse i min skolebog: En - To - Tre - NU! Som jeg er blevet meget grebet af, den er virkelig god og samtidig sørgelig. Skrevet af Jesper Wung-Sung. Kan helt klart anbefales .... Kl. 10.30 cyklede jeg med min mor ind til Kongens Have for at deltage i det så kaldte Ecco Walkathon! Det var faktisk en rigtig hyggelig tur sammen med min kusine, faster, farmor og mor. En rigtig familie tur :) Jeg fik bl.a. Tasken fra billedet, en drikkedunk og et armbånd. Uh... Jeg vil helt klart med næste år hvis det kan lade sig gøre. Og så støtter man jo også en god sag :)




Kom hjem kl. 13.00. Derefter bagte jeg Hinbærsnitter sammen med min kære lillebror :) Og selvom de måske ikke blev så flotte, så smagte de himmelsk. (I kan få opskriften senere så mit indlæg ikke bliver aaaaalt for langt.) Mens kagerne var i ovnen støvsugede jeg, bagefter klemte jeg min hånd i en skuffe, og nu sidder jeg så her. Udkørt. Og en smule træt... men det har været en dejlig dag.


P.s. Glemte helt at fortælle at min kusine sov hos os i går aftes. Vi dryppede stearinlys på mit værelse, og det var Super Duper hyggeligt :) Jeg elsker virkelig stearinlys, det er noget af det hyggeligste i verden ... ;)

3 kommentarer:

  1. Hej smukkeste Anna.
    Det lyder vel nok som en dejlig dag, du har haft! <3
    Ej, hvor skørt, jeg deltog også i Ecco Walkathon, så du mig? Jeg så slet ikke dig..
    Fortsat god weekend!
    Kram <3

    SvarSlet
  2. Hey skønneste Ane <3 Ja, det var også en dejlig, men travl dag haha... Ej hvor sjovt... Nej jeg så dig desværre slet ikke, men der var jo også så mange. Gik du 10 eller 6 kilometer??
    Håber du også har haft en dejlig lørdag... :)
    Knus <3

    SvarSlet
  3. Åhh smukke hvor ser de hindbærsnitter lækre ud!! Er de bagt efter Mette Blomsterberg's opskrifter? Vi ses imorgen til Landbrugstur wii

    SvarSlet