16. oktober 2010

1. day


Okay, det er godt nok meget utydeligt på billedet, og msåke kan det kun lige anes, men i virkeligheden var det meget smukt, da solen og vandet lavede en dejlig regnbue i springvandet. Jeg var nemlig med familie og gæster (som altså også var familie) ved Skovsøen i det vidunderlige vejr. Vi havde en rigtig hyggelig dag med kage, slik, god mad og hygge. Det er desværre allerede som om ferien går for hurtigt, jeg kan jo slet ikke følge med. Havde glædet mig sådan til idag, og wupti, så er den forbi... Hvad skal jeg dog stille op? Der er slet ikke nok timer i døgnet, specielt ikke i ferierne. Men alt i alt en dejlig dag, hvor vi var meget kreative, uden at jeg fik lavet noget som helst brugbart, trist men sandt. Heldigvis havde vi det rigtig sjovt imens, og det er jo altid noget. En rigtig god start på ferien, håber i også nyder det... :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar