11. oktober 2010

Homework + I like

Undskyld den ikke eksisterende blogging, men jeg har altså lavet lektier hele eftermiddagen (trist) men nu er jeg også så godt som færdig. Jeg startede med tysk og derefter dansk som tog en hulens lang tid at lave. Men nu har jeg lige en smule afslapningstid inden jeg skal i seng igen :) jeg tænker tit at livet forsvinder væk alt for hurtigt, inden man ser sig om er det man går og venter på forbi. Selv hverdagen går så stærkt at jeg næsten ikke kan følge med. Nå men her får i lige lidt flotte ting, efter min mening. Kom også lige i tanke om, hvor længe siden det er, at jeg har købt mig noget nyt! Wow det er ret vildt, og jeg har heller ikke købt vinterfrakke endnu (ups). Ikke sikkert jeg får blogget i morgen, hvor jeg har ret travlt, men farvel til jeg skriver igen i søde læsere der nu er :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar