30. november 2010

"København, jeg er forelsket i...

Top købt i Buch til 400kr.

Armbånd købt i Mille K til 200kr.

...København"(bogstavelig talt) Jorden var dækket af et meget tykt og smukt lag sne, da min familie og jeg i fredags drog til København på weekend tur. Hvert år inviterer min faster hele min fars familie på besøg, og så tilbringer vi en fantastisk weekend i hendes hyggelige lejlighed. Det tog os desværre lidt over 3 timer at komme frem, det var jo helt vildt så meget sne der faldt i fredags, jeg blev helt nervøs, da vi tilsidst næsten ikke kunne se ud af bilruderne. 

Nå men vi nåede heldigvis frem og tilbragte nogle dejlige dage der henne. Det meste af lørdagen tilbragte vi på Østerbrogade i en masse dejlige butikker (desværre fik jeg en shoppeblokade, og endte med kun at købe to ting + der var kraftig snestorm på et tidspunkt, men det var jo bare endnu god undskyldning for at gå i endnu flere butikker :D !) Heldigvis var det alligevel en vidunderlig tur i selskab med min dejlige familie. Vi drak varm, hjemmelavet kakao, spiste en masse (usundt) slik, læste i alle de nyeste blade og magasiner og bare hyggede os så godt vi nu kunne. Og det er altså årsagen til den stilhed der har hersket her på bloggen de sidste par dage. 

I morgen er det 1.DECEMBER jubii... jeg er desværre ikke helt klar endnu, det er som om jeg har ventet en anelse for længe med at gøre alting klar til julen, og jeg har ellers haft tid nok :) Det kniber med tiden, nu hvor jeg pludselig har fået en hel stak lektier for på en gang, og julen kommer med alt hvad det nu indebærer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar