7. december 2010

7. December



Julekugler der kunne købes i Mageløs, desværre havde de dem kun sidste år men de er nu stadig meget smukke

Virkelig undskyld, undskyld, undskyld fordi jeg ikke blogger særlig tit til jer trofaste læsere. Det er bare ret trist, men min december flyver forbi mig uden jeg kan nå at følge med! De næste par uger har jeg også rygende travlt med lektier, gaver, flere lektier, træning, endnu flere lektier, skole i fritiden!! What!!, flere lektier, mere træning, juletingel-tangel, gæster, lektier, stævner og sådan bliver det bare ved! Jeg når knap nok at følge med i årets julekalendre og alt det hyggelige man kan se. Puha...

Det er altså derfor bloggen ikke bliver prioriteret så højt for tiden, undskyld :( Håber på at julestressen snart vil dampe lidt af.

2 kommentarer:

  1. rigtig flot blog!:)

    Håber du lige tager et kig forbi min.
    -Signec.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tusind tak, dejligt at vide har set din, super god blog :)

    SvarSlet