11. marts 2011

...

Jeg undskylder endnu engang for stilheden. Denne gang har jeg dog en fornuftig og rigtig god grund til, at der har været så tomt for nye, sprudlende og glade indlæg. Vi har hele ugen haft projektuge!! Det har været en noget så hård uge, i går arbejdede jeg med projekt fra kl. 08.00 til 18.00!! Sindsygt, så nu håber jeg det bliver en totalt god fremlæggelse på mandag. Weekenden skal bruges på at øve, øve og atter øve. Jeg skal slappe af i morgen, dejligt og bestemt tiltrængt og så, på søndag skal jeg endnu engang spille volley.

Jeg forbereder jer hermed også på næste uges tomhed, da jeg fra tirsdag til torsdag aften opholder mig på Bornholm. Af alle steder har man nemlig besluttet, at afholde DM i skolevolley på Bornholm! Det undrede jeg mig en del over?? Det betyder nemlig over fem timers transport for os og mange andre skoler. 
Ønsker jer alle en dejlig, solskinsfyldt, hyggelig, afslappende, oplevelsesrig, vidunderlig og absolut fantastisk weekend. Med forårsfornemmelser og glæde. 
Knus AnNa    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar