27. marts 2011

WEEKEND

Så er jeg hjemme igen efter en lang og spændende weekend på den dejlige ø Sjælland. Med volley-pigerne tog jeg i fredags til parken for at se X-Factor finalen! Uh... spændende var det nu også. Stemningen var super god, og da showet startede blev jeg overvældet af lys og glitter fra den store scene, hvor man fra min plads, bag alle de andre skrigende mennesker, lige kunne ane Pernille Rosendahl og de andre kendte ansigter. Wow. Jeg kan nu stadig se tilbage på oplevelsen med glæde og overraskelse, selvom vores pladser var så elendige, at Fallulah mest af alt mindede om en legofigur iklædt glitter og palietter. Men bortset fra det, var det en super dejlig aften i selskab med skønne mennesker.

Lørdag og søndag blev tilbragt på volleybanerne i Rødovre, og jeg var mere end taknemmelig, da jeg slap ud af den svedlugtende hal. UH... så mange volleyspiller alle iført knæbeskyttere, er bare ikke det lækreste, man kan komme ud for. Vores placering vil jeg undlade at "prale" med :)    

Jeg fortryder bestemt ikke, at jeg spenderede et par kroner og ører på Anne Louises overlevelse, da jeg i fredags stemte. Efter at have genset dette klip, (igen og igen og igen), er jeg blot blevet endnu mere fortryllet af hendes dejlige stemme. SE DET!! - Knus AnNa  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar