6. april 2011

KØBENHAVN

For tiden består mine indlæg mest af alt om lange, forklarende undskyldninger på den tilbagevendende stilhed. Denne gang vil jeg spare jer for mere af det vrøvl og sludder jeg ellers nemt kunne fyre af. Weekenden brugte jeg i selskab med de dejligste piger. Vi tog til København og overnattede hos min søde faster. Lørdag tog vi til Nørrebro (for at shoppe) uden stor succes og endte på strøget (skal nok fremvise mine købe... på et tidspunkt). Aftnenen tilbragte vi på Bakken, til alles store fornøjelse, det skal lige siges at jeg er skrækslagen, når det kommer til rutsjebaner og den slags ting, men denne aften prøvede jeg hele fire forlystelser :-) Søndag besøgte vi Tøjsalget på Store Kongensgade som flere bloggere havde informeret om, hyggeligt, men sort af mennesker desværre. Og så forsvandt også denne vidunderlige weekend ud i fortiden, og jeg kan nu med endnu større glæde se frem til den kommende påskeferie.

P.S. (Skal forresten nok vise jer en masse billeder, når jeg engang har lokket dem ud af Emma, der havde medbragt kamera på turen)   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar