5. august 2010

Afskedsfest...



Hårbånd fra Pico - og halskæden er hjemmelavet
Ja, så gik en lang men meget dejlig dag... Kunne ikke nå at skrive igår, så derfor kommer indlæget altså først nu :) Igår startede jeg nemlig dagen ud med at være sammen med en meget savnet, bedsteveninde. Vi tog ind til byen for at købe en lille gave, til en anden veninde som holdt afskedsfest om aftenen, hyggeligt. Hjemme igen lavede jeg en sej peace halskæde af ting vi købte i byen, og den blev faktisk ret sej syntes jeg selv :) Så tog vi til fest!! Spiste god mad. Snakkede. Grinede. Så film. Og spiste selvfølgelig en masse slik og kager, ikke også Maja!! Nå men det var i hvert fald en vidunderlig dag. Desværre skal to af de dejlige veninder på Efterskole. Hulk hulk, kommer til at savne jer... :( Her får i et billede af min smukke peace halskæde, og det hårbånd jeg havde på til festen, for sjov. Håber i også nød igår... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar