3. august 2010

I LOVE Berlin

Så kom jeg tilbage fra endnu en vidunderlig ferie, denne gang fra Berlin... Tak for det dejlige familie, det var helt fantastisk. Faktisk en bedre tur end sidste gang jeg var i Berlin. Vi kendte ligesom byen bedre, så det var meget mindre forvirende denne gang! Vejret var fantastisk, jeg havde efter vejrudsigtens forudsigelser ventet en regnfuld tur i selvskab med kulde, men niks, i stedet stod den på sol og varme, heldigvis. Her får i billederne fra turen måske finder i dem ikke så spændene, men jeg kunne ikke lade hver med at poste dem... :) P.s. Layoutet er rigtig mærkeligt i know, men kan altså ikke finde ud af at ændre det, så håber i kan leve med det :)

1. Billede er udsigten fra vores meget dejlige hotelværelse
2. Billede er rigsdagsbygningen samt kors som skal minde folk om de tyskere der døde under flygtforsøg over muren
3. Billede er Brandenburgertor, nok et af Berlins mest kendte bygningsværker
4-7. Billede er Rigsdagsbygningen
inde fra, helt klart ventetiden værd at se den smukke bygning
8. Billede er en mindeplads for alle de dræbte jøder
9. Billede er et stykke af muren
10. Billede er Europas største badeland hvor vi var, efter min lillebrors ønske. Kæmpe stort...
11. Billede er en smuk regnbue som vi så på vej hjem i bilen
































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar