29. oktober 2010

Happy friday :D

I LOVE HAVING A BEST FRIEND WITH A (SPEJLREFLEKSKAMERA??) FANTASTIC CAMERA

Ja, så kom weekenden... Har haft en vidunderlig afslappende dag idag, derfor er det ret mærkeligt at jeg allerede føler mig træt og Svimmel?? Hvorfor er jeg mon pludselig svimmel, det hele kører rundt! Nå men, jeg fik fri ca. 09.30 Jubi.. fordi mit syprojekt var færdigt (pelsvesten). Derefter tog mig og de skønne piger Emma og Maja med hjem til mig, hvorefter vi gennemsøgte alle supermarkeder i nærheden for græskar, åbenbart umuligt at finde :D Havde ellers glædet mig... øv bøv.

Så tog vi efterårsbilleder og blev ramt af en lille smule uheld. Jeg valgte at kaste en kastanje meget højt op i luften, da jeg lige ville blære mig med mine fantastiske gribeevner. Da jeg så ville gribe den, ramte den mig midt i panden med en meget høj lyd, uh... det gjorde faktisk overraskende ondt ;) (Grine, grine grine....) Så trådte både Maja og Emma i en hundelort, hvorefter vi måtte vaske lortesko (klamt!!) Ja, så var vi kreative, og så var den dag forbi :D Nyd nu weekenden alle sammen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar