30. oktober 2010

Saturday

Dagen idag er blevet brugt på en masse hyggelige måde. Først tog hele familien et smut ind til byen, hvor jeg fik udset mig et par gaveønsker til juleaften. Den slags er jeg nemlig allerede begyndt at tænke på :D Men dem kan i høre om dem på et helt andet tidspunkt. Det var i hvert fald en rigtig hyggelig tur, og jeg kom lidt for meget i julestemning, da vi endte med at synge julesange på vej hjem i bilen. (Hvordan vi kom der til, aner jeg ikke?? :D) ¨

Sammen med min lillebror udhulede vi græskar og gav det ansigt, for det er jo halloween i morgen Buhhh... Det blev faktisk et meget pænt græskar, ikke specielt uhyggeligt eller skræmmende, jeg ville nok kalde det sødt og smilende. Så prøvede vi at riste græskarkernerne i ovene som vi havde fået fortalt skulle smage så godt. Selvom de fleste af dem endte deres dage som kulsorte og meget dårlige snacks, så var det en god ide som kan anbefales, husk at tjekke dem, så de ikke brænder på :D

Nu vil jeg smutte i seng, efter at jeg har strikket en smule videre på mit hjemmelavede halstørklæde (det nærmer sig sin fulde længde :D), og gøre mig klar til endnu et stævne i morgen. Gudskelov får vi da en ekstra times nattesøvn!! 

P.s. Vil lige undskylde for de meget lange, og meget overflødige indlæg der kommer. Ved godt det nok ikke er så spændene at læse om, men jeg har bare lyst til at fortælle jer det hele hi :D Ha en dejlig søndag 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar