4. november 2010

Først og fremmest undskylder jeg lige for stilheden. I kender det sikkert, sommetider har man masser af tid andre gange knap så meget. Nå men for tiden går alting så stærkt. FOR stærkt. Jeg kan næsten ikke følge med. Bladene falder langsomt fra træernes lange, nøgne grene, alle de dejlige farver forsvinder og så kommer vinteren snigende. Man kan mærke det i luften, kulden og mørket tvinger os ind i varmen, hvor jeg sidder nu. Med stearinlys, varm, dampende, jordbærte og en lille smule julemusik (i ved, den slags musik der egentlig ikke helt er julemusik, men alligvel er en smule :D) Sådan sidder jeg nu foran computeren, og lektierne kalder på mig.

Jeg er totalt i julehumør (spørg mig ikke hvorfor), det er jeg bare altid når vi når november og der ikke er andet at glæde sig til. Nå, nu må jeg tilbage til de ventende lektier, og husk at når vinteren/efteråret føles trist og mørkt, så tænd et stearinlys... eller to  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar