19. november 2010

Laura og Silas
Ja, selvom jeg havde lovet mig selv IKKE at se Vild med dans finalen, så endte det alligevel med, at jeg, sammen med hele familien, sad klistret til fjernsynsskærmen her fredag aften (fyha Anna!!). Det var akurat som det plejer en nervepirrende finale (uhh... jeg kunne næsten ikke tåle at se afgørelsen.) Desværre endte det da også med, at det forkerte par løb af med sejren, øv. Selvom jeg kun fik set 2-3 afsnit af denne sæson, så havde jeg da mit favorit par. :D Nå men nok om vild med dans... (som faktisk ikke burde interessere mig!!)

Idag har jeg haft en vidunderlig eftermiddag/aften. Mig og mine bedste veninder (Emma og Maja) var en tur inde i byen, og der blev kigget på butikker så det vil noget. Vi nåede da også lige et smut forbi den meget yndige og hyggelige cafe Olivia, hvor vi kunne varme os på en dejlig kop varm kakao. Jeg købte lidt småting som jeg vil fremvise i morgen, da jeg mener det er blevet en anelse for mørkt til at tage billeder... 

Knus ;)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar