18. november 2010

Outfit nr. 1 (sådan cirka)

 
Trøje fra H&M - Halstørklæde købt i Nørgaard på strøget - Bukser (som i virkeligheden er en buksedragt :D) fra Just Female

Okay, det her må være sådan cirka første gang der kommer et billede af mit outfit her på bloggen!!! Sindsygt, men jeg har ikke et specielt godt kamera, så måske er der ikke så meget ved at kigge på mine billeder (indrømmer det er et ret så sørgeligt (grimt) billede)?? Nå men, her fik i så lige et smugkig ind i min garderobe alligevel, hi :D Ja, det var godt nok meget enkelt, men dog ret så behageligt med mine flower bukser, samt mit højt elskede halstørklæde (I LOVE IT)... Håber i har haft en hyggelig og dejlig dag alle sammen...

p.s. I baggrunden kan i måske lige ane (okay meget lidt), hvor utrolig rodet der ofte er hjemme hos mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar