13. april 2011

ADIÓS



Sunshine
INSPIRATION TIL DE SOLRIGE DAGE
 


Rainy day
... OG TIL DE MINDRE SOLRIGE DAGE
 Nu må jeg ej forglemme min (eller hedder det mine??) kæreste ven: Solbrillerne, når jeg, om kort tid, skal tilbringe mange, lange timer i sydens sol og varme. Rejsen går til Barcelona, til bare ben og godt humør, og sjove timer i selskab med de dejligste mennesker. Ventetiden har været noget så lang, men nu står kufferten pakket og klar, fyldt op til randen med korte shorts og sommerkjoler, og en enkelt, ulden striktrøje blev der da også lige plads til. Min påskeferie er skudt i gang med bravour, og jeg vil hermed ønske jer alle en fantalastisk og fænomenal påskeferie. Have fun :)

P.S. Hvis i har gode råd og forslag til en uforglemmelig oplevelse, skal i endelig ikke holde jer tilbage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar